Neljäs päivä VLCD:tä takana ja olo on nyt parempi, kun koskaan!

En ole malttanut olla vilkuilematta vaa'an suuntaan ja tänään aamulla mittasin painon: 83,9 kg. Eli maanantaista (86,5 kg) olen pudottanut painoa VLCD:n avulla 2,6 kg. Suurin osahan on siis nesteitä ja kuona-aineita ja olinkin valmistautunut siihen, että paino tippuu runsaasti ensimmäisellä viikolla. Olin silti positiivisesti yllättynyt, etenkin kun paino on junnannut paikoillaan jo parisen kuukautta. Lopullinen tulos nähdään kuitenkin ensi viikon maanantaina :)

20190926_091018.jpg

Kroppani on viimeinkin ketoosissa ja olotila on tosiaan aivan erilainen verrattuna alkuviikkoon. Vettä olen kiskonut 2 - 2,5 litraa päivässä ja vessassakaan ei tarvitse enää juosta niin paljoa. Ilmavaivoista ja pahanhajuisesta hengityksestä ei ole enää tietoakaan ja ärtyneisyyskin on hävinnyt. Ärtyneisyys kyllä palaa silloin, kun joutuu olemaan samassa tilassa idioottien kanssa :D eli ihmisten, jotka suoraan sanottuna kaivavat verta nenästään ja veettuilevat muille ihmisille.

Nyt tuntuu, että jaksaisin juosta vaikkapa täysmaratonin, mutta eihän kroppani tietenkään tule kestämään sitä. Ketoosissa on se huono puoli, että se saa olon tuntumaan niin hyvältä, että ihminen voi rikkoa kehonsa treenatessaan liian kovaa. Aionkin kertoa maanantaina pt:n konsultoinnissa ollessani olevani vähäkalorisella ruokavaliolla ja pyytää häntä ottamaan se huomioon suunnitellessaan treeniohjelmaani ja ruokavaliotani.

Screenshot_20190926-090709.jpg

Olen innostunut tämän viikon aikana lukemaan enemmänkin VLCD:stä ja ihmisten kokemuksia ko. ruokavaliosta. Olen koittanut itselleni kaiken mahdollisen tiedon, jotta kykenen ottamaan kaiken irti näiden viikkojen aikana. Kuten aikaisemmin sanoin, olen opetellut juomaan vettä sekä liikkunut, että saan eniten hyötyä näistä hetkistä.

Screenshot_20190923-121643_Samsung%20Int