Ajastetut postaukset loppuivat ja nyt pitäisi kirjoittaa jotain :D

Tänään illalla olen tosiaan menossa joogaan (jeeee, sitä ollaan odotettu). Tämän lyhyen ajan aikana olen päättänyt ostaa sen 10 kerran kortin sinne, tulee varmasti käyttöä.

Ollut todella ärsyttävä työpäivä tänään, mutta koska olen niin hyvä työkaveri, en näytä ärsyyntymistäni ja toivon, että työkaverini saa tahtonsa läpi ja löytää uuden työpaikan, jotta ei tarvitsisi kuunnella hänen länkytystään :) huomaa, miten olen joogan tarpeessa :D

Ennen illan kauan odotettua tapahtumaa teen kotona varmaankin pilates-harjoituksia. Täytyypä käydä Stadiumissa ja ostaa parit housut ja paidat lisää, uudet urheiluliivitkin tekisi terää :D

Toisaalta tekisi himassa mieli vaan pelata RDR 2 ja karjua turhautumista ääneen.

Uusi auto on ostettu ja se on tulossa minulle :D joudun odottamaan vielä vähän aikaa. Kuka muuten huomaa, että mun hymiöiden käyttö kasvaa eksponentaalisesti, kun olen turhautunut?

Njaah. En nyt viitsi väkisin alkaa mitään vääntämään tähän. Kenties parin päivän kuluttua on parempi päivä ja saan jotain järkevääkin kirjoitettua + ajastettua lisää postauksia.