Eiköhän olisi aika viralliselle tervehdykselle. Naamaa enkä oikeaa nimeä en näytä enkä anna muitakaan tietoja, joista minut voisi jäljittää.


Moi,

olen Ninranda, 24-v nainen pk-seudulta. Harrastuksiin kuuluvat treenit, meditoiminen, PS4 pelaaminen ja englanniksi lukeminen. Perheeseeni kuuluvat avopuoliso ja 5-vuotias sekarotuinen koiramme.

Työskentelen palkanlaskijana ja olen kyllästynyt kaikkiin palkanlaskija-vitseihin
"voisitko pikemminkin korottaa mun palkkaa, etkä laskea ÖHÖHÖHÖÖ" No en todellakaan, ja toi johti siihen ettei se tule korottumaankaan lähiaikoina.

Olen tyytyväinen nykyisessä toimenkuvassani, mutta haaveissani on ryhtyä yrittäjäksi tai peligraafikoksi. Olen omasta mielestäni melko luova ja mielikuvituksellinen, ainakin silloin lapsena. Lapsuuden lempiammattini oli eläinlääkäri, mutta sitten tajusin, että mulla on suunnaton pelko verta kohtaan ja alan hyperventiloimaan, jos näen muiden verta kuin omaani. Siitä se vaihtui arkkitehtiin (vanhempieni toiveammatti minulle) ja siitä edespäin en tiennytkään, mikä musta tulee.

Musta saa helposti sen kuvan, että oon sosiaalinen ja tykkään tavata erilaisia ihmisiä. Osittain tämä pitääkin paikkaansa, mutta liika on liikaa. Tunnistan sosiaalisen uupumuksen siitä, kun alan olemaan kärttyinen ja haluan vaan mennä peiton alle piiloon maailmalta. Muulloin tulen kyllä juttuun vieraidenkin ihmisten kanssa ja juttu lentää. Tästä syystä nykyinen pomoni on kehunut minua hyväksi asiakkaittemme kanssa.

Pidän meikkaamisesta, ihon hoitamisesta sekä itseni hemmottelusta ja jos tämä ei olisi tullut lifestyleblogiksi, tästä olisi tullut kosmetiikkablogi. Kenties jossain vaiheessa tänne tuleekin jotain juttua meikeistä.

Lähimmäisilleni olen sarkastinen, jolla on kuitenkin sydän paikallaan. En kestä, jos jota kuta kohdellaan väärin/kiusataan, vaan menen heti väliin. Osaan satuttaa ihmisiä sanoilla, mutta en tee sitä mielelläni. Multa myös kuulee huonoimmat vitsit. Parhaimman ja samalla huonoimman vitsini olen kuullut Montenegrossa. Montenegrolaiset pitävät itseään maailman laiskimpana kansana ja ovat ylpeitä siitä:

Italialainen, englantilainen ja montenegrolainen tapasivat. Heille tuli kilpailu siitä, kenen maassa kaiku kuulu kauimman aikaa.
Italialainen kiipesi Vesuviuksen huipulle ja huusi "HEI!". Kaiku kuului Italiassa viikon ajan.
Englantilainen kiipesi Big Benin huipulle ja huusi "HEI!". Kaiku kuului Englannissa kuukauden ajan.
Montenegrolainen kiipesi Lovćen-vuoren huipulle ja mutisi "En olisi halunnut tehdä tätä, mutta kaverit pakotti. KUKA HALUAA TEHDÄ TÖITÄ" jonka jälkeen Montenegrossa kaikui kahden kuukauden ajan "EI KUKAAN!"

Lempiblogejani (joita olen seurannut pidemmän aikaa) ovat Ostolakossa, But I'm human not a sandwich, Karkkipäivä ja Nude. Muitakin blogeja luen satunnaisesti.

Jossain vaiheessa tulee varmaan lisää infoa musta (ainakin teksteissä), mutta tässä oli perusfaktat sekä vähän ylimääräistä :)