Tämä saa nyt toimia virallisena blogipostauksena, kun en viikonlopun aikana ehtinyt paneutua kirjoittamaan. Piti mm. etsiä itselle uutta autoa, käydä sairaalassa morjenstamassa anoppiehdokasta sekä yrittää jotenkin säilyä selväjärkisenä.

Viikonloppu ei ollut oikeastaan lainkaan rentouttava. Kiirettä piti ja tuo anoppiehdokkaan sairaalaan joutuminen ei ollut kiva asia. Totta kai siellä käydään, että saadaan toipilaalle hyvä mieli, mutta muuten en pidä sairaaloista. Liian steriiliä ja.... ikävää.

Se on muuten huvittavaa, että aina kun on ostamassa autoa, näkevät puolitututkin velvollisuudekseen ohjeistaa auton ostossa ja esittää omia mielipiteitään faktoina. Joo, kyllä mä haluaisin myös Audin, BMW:n, Lexuksen tai Mersun, mutta no money no funny. Joudun "tyytymään" Toyotaan ja muihin merkkeihin. En väitä, että esim. Toyotassa olisi jotain vikaa, samaa taloahan se edustaa Lexuksen kanssa vain halvemmilla osilla. Oikeastaan haluaisin uudeksi autokseni Toyotan, joten vähän sillä silmällä vilkuillen.

Muutenkin on todella "hauskaa" olla töissä, kun olet valvonut kokonaisen yön ajatellen eri asioita ja uni ei ole kaikista yrityksistä huolimatta tullut. Koita siinä sitten olla iloisena töissä, kun olo tuntuu krapulaiselta ja päätä hakkaa. Ilmankos työkaverit on laitellut viestii, et näytän pikkuisen kiukkuiselta. Kun olen selittänyt asian, on kyllä hyvin ymmärretty. Sitä en kylläkään ymmärrä, että mikä hemmetti siinä on, että kun olen sanonut, että haluaisin olla yksin hiljaa ja tehdä töitä, niin on pakko alkaa ramppaamaan enemmän mun luona...

Ja loppukevennyksenä; en olisi koskaan uskonut sanovani tätä, mutta olen koukussa tämän kauden Big Brotheriin! Mies ja mä katotaan nyt joka ikinen ilta 24/7, kun viime kausien aikana ollaan vaan käännetty kanavaa oksennusäänien saattelemana. Johtunee varmaan tämän vuotisista asukkaista ja heidän vastakkainasettelustaan :D

Tässä 2/3 asioista, joita olen pyöritellyt työpäivän aikana. Jäljelle jäävää 1/3 en avaa ollenkaan.